![Image](http://media.fukung.net/images/26166/a431ad88eeabc99cf5a72587ea0ef09e.gif)
LPG-konvertering... eller E85 kanskje?
Moderators: Christian, stian 1500, martini gasolini
- Sir Haggis
- Lagonda fixed again!
- Posts: 2571
- Joined: 14 Dec 2005 23:31
- Location: Kongerød
Denne "grønne" tråden døde litt, men jeg gir meg ikke så lett. Jeg VIL være miljøvennlig
Har noen av dere erfarene motorfolk prøvd E85 på en forgasserbil? Jeg har en gasser med litt for store dyser. Så jeg tenkte at E85 er tingen, fordi det går med ca 25-30% brensle. Bytter altså drivstoff, istedenfor dyser. (skal vist også gi opp mot 10% effektøkning, som = ca 3,9hk)
Jeg er på jorde igjen, eller![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Har noen av dere erfarene motorfolk prøvd E85 på en forgasserbil? Jeg har en gasser med litt for store dyser. Så jeg tenkte at E85 er tingen, fordi det går med ca 25-30% brensle. Bytter altså drivstoff, istedenfor dyser. (skal vist også gi opp mot 10% effektøkning, som = ca 3,9hk)
Jeg er på jorde igjen, eller
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Full gass er ofte lite dramatisk..
Foklevogn singelcab 1600 75mod
1/2 cortinarotte 1600 70mod
Lada 2103 1500s 76mod
Foklevogn singelcab 1600 75mod
1/2 cortinarotte 1600 70mod
Lada 2103 1500s 76mod