Sixpence?

Ting som egentlig ikke er relevant, men som du gjerne vil få lagt av deg (vanlig drittkasting = her, men vis folkeskikk)

Moderators: Christian, stian 1500, martini gasolini

Post Reply
Message
Author
knutspeed
Syltapp
Posts: 30
Joined: 30 Oct 2007 12:36

Sixpence?

#1 Post by knutspeed » 23 Jun 2009 23:03

Vi i S.H.A.G har noen visjoner! Jeg lurer derfor på om noen av dere verdensvante forumborgere aner om noen butikker i riket som selger "sixpence", altså caps med Britisk stuk, helst i tweed?

Hva er den Italienske varianten av nasjonalt hodeplagg for barske gutter? Må snart ha noe sånt og...

Spit73
Forumnerd
Posts: 2178
Joined: 22 Sep 2007 16:25
Location: Norge
Contact:

Re: Sixpence?

#2 Post by Spit73 » 24 Jun 2009 09:19

knutspeed wrote:Vi i S.H.A.G har noen visjoner! Jeg lurer derfor på om noen av dere verdensvante forumborgere aner om noen butikker i riket som selger "sixpence", altså caps med Britisk stuk, helst i tweed?

...
Jeg fikk tips om å tråle butikker som selger golfutstyr. Jeg slapp å lete der, jeg fant min i en sjappe i New York.
Har du full kontroll så kjører du for sakte.

User avatar
Arturo Benedetto
Surmaget åndssnobb
Posts: 130
Joined: 21 Mar 2009 09:48
Location: London

Re: Sixpence?

#3 Post by Arturo Benedetto » 24 Jun 2009 18:26

knutspeed wrote:
Hva er den Italienske varianten av nasjonalt hodeplagg for barske gutter? Må snart ha noe sånt og...

Ettersom Italia er en såpass ung najon har de ingen nasjonalt hodeplagg i den frostand, det nermeste du kommer er den Sicilianske coppola - til forveksling lik en sixpence men selvsagt av en langt høyere kvalitet :wink:
The bigger the screen the poorer the diet

Spit73
Forumnerd
Posts: 2178
Joined: 22 Sep 2007 16:25
Location: Norge
Contact:

Re: Sixpence?

#4 Post by Spit73 » 24 Jun 2009 19:11

knutspeed wrote:
Hva er den Italienske varianten av nasjonalt hodeplagg for barske gutter? Må snart ha noe sånt og...
Image
Har du full kontroll så kjører du for sakte.

Post Reply