Forslag til styret

Ting som egentlig ikke er relevant, men som du gjerne vil få lagt av deg (vanlig drittkasting = her, men vis folkeskikk)

Moderators: Christian, stian 1500, martini gasolini

Post Reply
Message
Author
Spit73
Forumnerd
Posts: 2178
Joined: 22 Sep 2007 16:25
Location: Norge
Contact:

Forslag til styret

#1 Post by Spit73 » 24 Apr 2009 15:40

Petter Solberg bør utnevnes til æresmedlem i Sportsbillosjen. Han kjører en bil som snart kan karakeriseres som Losjebil og tukter de som har ett sugerør rett inn i fabrikkenes kasse med godterier.
Har du full kontroll så kjører du for sakte.

User avatar
Arturo Benedetto
Surmaget åndssnobb
Posts: 130
Joined: 21 Mar 2009 09:48
Location: London

#2 Post by Arturo Benedetto » 24 Apr 2009 16:15

At mannen er dyktig er det ingenting og si på, men etter episoden han hadde på race of champions? hvor han datt ut av bilen/ned fra taket og plantet den i en halmball gjorde att all respekt forsvant som dugg med solen. Etter det var han ikke mere enn en bygdetulling med dårlige Engleskkunskaper og OPPMERKSOMHETSFORSTYRRELSER i mine øyne.

Nå er ikke jeg medlem av Losjen og har således ikke stemmerett - men hyle er jeg ganske god på mind you.


(Ikke tolk dette som ett personlig angrep mot deg kjære Spit73, det er herr Solberg som skuffet - inget annent.)
The bigger the screen the poorer the diet

Spit73
Forumnerd
Posts: 2178
Joined: 22 Sep 2007 16:25
Location: Norge
Contact:

#3 Post by Spit73 » 24 Apr 2009 16:19

Pytt-pytt, jeg har sett værre ting enn det. Jeg har sett ekte Losjebrødre skru på 90 talls Hyundai !!!

:lol: :lol:
Har du full kontroll så kjører du for sakte.

User avatar
clubMan
Forumnerd
Posts: 1373
Joined: 28 Aug 2008 22:52
Location: Skien

#4 Post by clubMan » 24 Apr 2009 22:18

Arturo Benedetto wrote:At mannen er dyktig er det ingenting og si på, men etter episoden han hadde på race of champions? hvor han datt ut av bilen/ned fra taket og plantet den i en halmball gjorde att all respekt forsvant som dugg med solen. Etter det var han ikke mere enn en bygdetulling med dårlige Engleskkunskaper og OPPMERKSOMHETSFORSTYRRELSER i mine øyne.

Nå er ikke jeg medlem av Losjen og har således ikke stemmerett - men hyle er jeg ganske god på mind you.


(Ikke tolk dette som ett personlig angrep mot deg kjære Spit73, det er herr Solberg som skuffet - inget annent.)
Losjebrødrenes engelskunnskaper kan alltids diskuteres, men det har vel ingenting med bilinteresse å gjøre? Om Petters kjøreegenskaper settes i tvil, synes jeg du bør spørre han om å kappkjøre på ........ hvorsomhelst, med hvasomhelst. Setter en tier på bygdetullingen 8) Tipper respekten din hadde vokst noen hakk. Når det gjelder oppmerksomheten og det du mener er forstyrrelser på denne, tror jeg du akkurat dreit i buksa. Oppmerksomhet kan jo tolkes på mange måter. Petters oppmerksomhet mot publikum/fan kan sjelden/aldri settes i tvil. Når det gjelder hans oppmeksomhet når det gjelder kjøring, tror jeg at både meg og du (og de fleste andre) kan stille oss laaaaaaaangt bak i køen. Du har feil på alle punkter kjære Arturo. Kom heller med noe positivt til de som driver med bilsport, ikke dritt. Du kan "hyle" så mye du vil, men jeg tror ikke du gjør annet enn å ....(velg)......... deg sjøl.
-71 sMini Clubman 1380
-72 Austin sMini Clubman Estate (SOLGT)
-68 Corvette 427 cab.

User avatar
Arturo Benedetto
Surmaget åndssnobb
Posts: 130
Joined: 21 Mar 2009 09:48
Location: London

#5 Post by Arturo Benedetto » 26 Apr 2009 12:01

ClubMan wrote: Om Petters kjøreegenskaper settes i tvil, synes jeg du bør spørre han om å kappkjøre
Arturo Benedetto wrote:At mannen er dyktig er det ingenting og si på
ClubMan wrote: Støtstenger er noe dritt!
ClubMan wrote: Når det gjelder oppmerksomheten og det du mener er forstyrrelser på denne, tror jeg du akkurat dreit i buksa. Oppmerksomhet kan jo tolkes på mange måter. Petters oppmerksomhet mot publikum/fan kan sjelden/aldri settes i tvil

Nå har jeg da altså heller aldrig satt den i tvil, ei heller har jeg problemer med Anal inkontinens.
Jeg er fullstendig enig i at mannens oppmerksomhet rettet både mot kjøring og ikke minst fansen er ut av en annen verden. Like fordømt setter jeg svært liten pris på gjøglere - noe jeg føler herr Solberg har utviklet seg i rettning av ved flere annledninger.

Kikk gjerne på den vedlagte filmsnutten fra nettstedet Youtube.com, der fremgår ett eksempel på hva jeg setter særdeles liten pris på.

http://www.youtube.com/watch?v=UCFEE5S-q6U
The bigger the screen the poorer the diet

User avatar
Buskebil
Asfaltjunkie
Posts: 798
Joined: 30 Jun 2006 16:00
Location: Kongsberg

#6 Post by Buskebil » 26 Apr 2009 19:16

helt fantastisk og lage så mye ut av en sånn fille sak gutter, gå ut i garasjen og bruk tia til noe fornuftig.
Det er i buskene det skjer

Dare to be different.
"Aeris tepesco plebis plaustrum"

I might have been born yesterday, but I stayed up all night.


Image

Post Reply